Jumaat, 10 Februari 2012

:)

HYE  TO ALL READER MY BLOG,
oke done title aku about love
some time aq tnye gak dkt hti aku
love,cinta tuee smuaa yg bgi aku not importand lngsung
tpi bila tgok love story lah ann alala sweetnye
tpi bila knytaanye aku plng x suka lahh becinta
bkn sbab apee,sbab aq memng x prnh lngsung menjejakkn diri ke cinta
yg bgi aku hnya boleh buang msa
yeah memng smua org nk khwain,sme jgk nk khawin tue smua
but not now,im in study now
not to lovee,cinta tue akn smpai jika allah dh tetpkn
suatu hrii nanti kita smua akn rsa cinta sejati yg membawa ke syurga
dan itu lah yg dinamakn cinta,cinta itu lgi manis jika kta sling mengingati pasangn
kita untuk sling melakukn kebaikkan,dn juga mniglkn larangnnye
ituu lah cinta berdsrkn islamm.
cinta yg kekal slamanya ♥ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan